Zorg dat je Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL met het internet is verbonden. Ga naar ons klantenservicegedeelte over Nintendo 3DS voor meer informatie over hoe je je Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem met het internet kunt verbinden.
Volg de instructies op het scherm om het downloadproces te beginnen. Nu kun je kiezen of je het spel onmiddellijk wilt downloaden of wanneer je Nintendo 3DS-systeem in de slaapstand is. Welke keuze je ook maakt, zorg dat je Nintendo 3DS-systeem met het internet is verbonden tijdens het downloadproces.