Drancia Saga
Drancia Saga is een laagdrempelige en grappige actiegame. Maak combo's om munten te verzamelen!
Word geleidelijk sterker en maak de reusachtige monsters een kopje kleiner om het geheim van Drancia te onthullen!
Er zijn meer dan 50 speelbare personages! Bovendien zijn er cross-overs met games als The Legend of Dark Witch - Chronicle 2D ACT en Gunman Clive!
Als een van de onderstaande games op je Nintendo 3DS staat, kun je nieuwe personages vrijspelen in Drancia Saga.