En jij, Nakano-san?
Ik heb veel Virtual Console-spellen naast elkaar in het HOME-menu staan. Als ik dat zie, denk ik inderdaad dat het veranderd is. Ik voel me een rijk man nu ik er zo veel heb!
Ik heb alleen 3D Classics in de mijne, maar toen ik ze downloadde – je weet wel hoe de inhoud uit het cadeautje komt? Dat voelt echt goed. Ik heb het zelf gekocht, zodat ik wist wat ik zou krijgen. (lacht) Nu er meer en meer software aan het HOME-menu wordt toegevoegd, ziet het er volgens mij druk uit. Ik wil het misschien wel aan de anderen laten zien.
Als een video wordt gedownload, verschijnt een blauw teken bij de applicatiepictogrammen in het HOME-menu. Ik hoop dat mensen elke dag als ze hun Nintendo 3DS-systeem opendoen, een verandering opmerken.
Dat denk ik ook. Tot nu toe heeft niemand me nog veel verteld over de nieuwe software, dus ik heb vandaag een hoop geleerd. In mijn hoofd legde ik veel verbanden, zoals: “O, die functie was om dat soort software te verkopen!”
En aangezien de shopmanagers vrijelijk de schapruimte in hun regio opnieuw kunnen indelen, worden de vaardigheden van de shopmanager duidelijk. Het zal duidelijk zijn als een bepaald land bijvoorbeeld zijn schouders onder Super Mario Land zet.
Dat lijkt veel op de manier waarop winkels worden verondersteld het best gebruik te maken van hun schapruimte.
Ik kijk er echt naar uit, maar ik ben ook een beetje bezorgd. Het verschaft misschien wel ideeën om toekomstige diensten te bedenken.