Met zijn mix van non-stop actie op de grond en in de lucht, en explosieve aanvallen op afstand en van dichtbij, deelt deze adembenemende shooter rake klappen uit, mede dankzij het unieke besturingssysteem en de goddelijke 3D-graphics!
Je Mii-personages komen tot leven in deze maffe game, omdat je elke Mii een eigen stem en persoonlijkheid kunt geven. Al je Mii-personages leven samen op een tropisch eiland waar van alles te zien en te doen is. Uiteraard ligt het aan de persoonlijkheden van je Mii-personages of ze goed met elkaar kunnen opschieten, of dat ze elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen!
Animal Crossing: New Leaf zit boordevol nieuwe dieren, nieuwe ervaringen en nieuwe manieren om je te vermaken. Zowel nieuwkomers als fervente Animal Crossing-fans zullen smullen van de geweldige mogelijkheden om je nieuwe leven naar eigen smaak in te richten!
Wii Party U bevat meer verschillende manieren om te spelen dan ooit, dankzij de Wii U GamePad. Of je de actie nu met de GamePad bestuurt terwijl anderen Wii-afstandsbedieningen hanteren, het tegen elkaar opneemt in minigames die speciaal zijn gemaakt om los van de tv te spelen of de GamePad gebruikt voor allerlei knettergekke acties!
Met 77 oefeningen, de mogelijkheid om te trainen zonder de tv te gebruiken, unieke online Miiverse-functies om je gemotiveerd te houden en meer, biedt Wii Fit U talloze manieren om je in beweging te krijgen en te houden.
Neem het op tegen je favoriete tegenstanders uit de versies voor de speelhal en de NES, plus een aantal totaal nieuwe tegenstanders, en vecht je een weg naar de top van de WVBA-ranglijst (World Video Boxing Association).