Welkom op een extravagant gemaskerd bal. Alle gasten zijn in gevaar in The Sexy Brutale! Spioneer, observeer en ontrafel de geheimen van elke eccentrieke feestganger, en red ze van een fataal lot. Eens de klok middernacht slaat begint het hele griezelige verhaal weer opnieuw, tenzij je het mysterie kunt oplossen!
Cavalier Game Studios: "Nintendo was voor ons altijd een grote bron van inspiratie. Het is de thuishaven voor games waar we het meest van houden – vermakelijk, vol passie, en soms een beetje vreemd! We zijn laaiend enthousiast om de donkere humor en rakende gebeurtenissen van The Sexy Brutale op de Nintendo Switch met je te delen!"
Heb je altijd al een tovenaar willen zijn? Ga dan met drie gelijkgezinde vrienden op zoek naar coöperatieve RPG-actie, of ga de strijd alleen aan in Nine Parchments!** Hanteer de kracht van de elementen en gebruik een uiteenlopend en alsmaar veranderend arsenaal aan toverspreuken of vecht tegen vreemde wezens en ijzersterke eindbazen.
Ontwikkelaar Frozenbyte: "We staan te springen om Nine Parchments uit te brengen voor de Nintendo Switch! De mogelijkheid om onderweg of op de tv te spelen is gewoonweg fenomenaal voor een coöp-game. In de bus, in het vliegtuig of thuis, jij kiest hoe je wilt spelen en met wie je wilt spelen! Lokale en online*** coöp-standen worden ondersteund, en uiteraard ook de singleplayerstand. We hopen dat je erg veel plezier zult beleven aan deze chaotische strijd waar de toverspreuken je om de oren vliegen!"
The End Is Nigh is een uitgestrekte platformgame van de makers van Super Meat Boy. Spring, hang en glijd door een dodelijke en verlaten wereld met Ash, een klein, zwart, klodderig wezen, die op zoek is naar een vriend. En als de hoofdmissies nog niet genoeg zijn, kun je in de game een enorme hoeveelheid aan minigame-cassettes met hardcore retrogames vinden!
Ontwikkelaar Nicalis: "The End Is Nigh is een terugblik op de uitdagende actiegames die we vroeger allemaal speelden op de NES. Het heeft zelfs verzamelbare videogamecassettes die geïnspireerd zijn op een paar van de meest bekende NES-kaskrakers. Het spelen van deze game op de Nintendo Switch voelt aan als vanouds!"
Vlieg de ruimte in met Dimension Drive, een nieuw soort shoot-'em-up die naadloos gecombineerd is met teleportatie, een uitgekiende manier van schieten en verraderlijke puzzels. Teleporteer tussen twee slagvelden en ga het gevecht aan met een wreed multidimensionaal buitenaards ras dat het universum wil veroveren. Zal het je lukken om de mysteries van de Dimension Drives te ontrafelen?
2Awesome Studio vertelt: "Tijdens de start van de ontwikkeling van Dimension Drive wilden we een unieke ervaring in het shoot-'em-up-genre maken. Wat we op dat moment nog niet wisten, is dat het ook uitgebracht zou worden voor de Nintendo Switch, een werkelijk uniek systeem. Onderweg, op de tv, singleplayer of coöp, gamen kun je altijd en overal!"
Wil jij de ultieme videogame-held worden? Dit is ook het doel van Wryn, een meid met een groot arsenaal en nog grotere dromen! Bleed is een stijlvolle acrobatische actieplatformer met uitdagende gameplay, halsbrekende onderdelen en vindingrijke bazen. Help Wryn om de Greatest Heroes of All Time te verslaan, en de wereld te laten zien wat een echte held is!
Woorden van Ian Campbell: "Ik houd al van games sinds mijn allereerste Nintendo-systeem. Nu ik Bleed op de Nintendo Switch kan spelen, komen mijn dromen uit! Deze arcadeactie is perfect voor korte speelsessies en de coöp-stand gaat hand in hand met de Nintendo Switch. Ik heb tijdens de ontwikkeling van Bleed enorm veel plezier gehad, en ik hoop dat dit ook voor jou geldt als je de game aan het spelen bent!"
Ga op avontuur met Max in zijn zoektocht naar zijn jongere broertje Felix in Max: The Curse of Brotherhood. Met een magische stift als enige wapen zul je gevaren moeten ontwijken, puzzels oplossen om hindernissen te overwinnen, en een weg moeten zoeken door een gevaarlijke wereld om je vermiste broer weer terug te vinden.