8 maart 2018 - Tijdens de meest recente Nintendo Direct heeft Nintendo aangekondigd dat de Super Smash Bros.-serie dit jaar naar de Nintendo Switch wordt uitgebracht. In de video zijn ook meer dan tien nieuwe games voor zowel de Nintendo Switch als de verschillende Nintendo 3DS-systemen te zien, met veel games van onafhankelijke ontwikkelaars zoals SQUARE ENIX, Capcom, Grasshopper Manufacture, From Software en Ubisoft.
De Super Smash Bros.-serie komt in 2018 naar de Nintendo Switch. In de teaservideo waren bekende gezichten te zien, zoals Mario, Link en de Inklings uit de Splatoon-serie.