Raak in de Halloween-sfeer met Nintendo Switch-games om van te smullen!
Bereid je voor op een Halloween vol met griezelige games, eigenaardige evenementen en meer op je Nintendo Switch! Van een spannend Splatfest tot spookhuizen en griezelige golfbanen is er voor iedere gril wat wils. Laat de feestelijkheden beginnen!
Splatoween breekt aan in Splatoon 3! Vecht voor je favoriete sprookjesfiguur: tovenaar, ridder of ninja, tijdens het Splatfest dat van 26 oktober om 02:00 (MEZT) tot 28 oktober om 00:59 (MET) plaatsvindt.
Ga met Luigi, die met gezonde tegenzin weer de held speelt, op een spookachtig avontuur in Luigi’s Mansion 2 HD. Verken spookhuizen die schreeuwen om verkend te worden, vol met brutale plaaggeesten en paranormale puzzels!
In Pokémon Scarlet en Pokémon Violet kun je tot 31 oktober de schaduwachtige Pokémon Gengar uitdagen in Tera Raid Battles met 5 sterren. Let ook op voor een Mass Outbreak-event vol Pokémon van het Ghost-type!
Zin in een potje? De vreeswekkende festiviteiten van dit jaar brengen de Boom Billy, een berijdbare kettingzaag, de terugkeer van de Horde Rush-stand en een flinke lading Quest-beloningen, zoals de Jack-o'-Drifter Contrail en de Great Scarecrow Glider.
Jack keert op 31 oktober terug naar je eiland in Animal Crossing: New Horizons! Bereid je voor op zijn bezoek door een pompoenenveld aan te leggen, griezelige versieringen te maken en snoep te kopen bij Nooks hoek voordat de grote avond aanbreekt.
Het spookachtige seizoen is terug tot 5 november met Falloween 2024! Werk samen met trickers of treaters tijdens het terugkerende Treat Thieves-evenement, waarin je allerlei leuks kunt vrijspelen.
Voltooi challenges voor spannende beloningen in Haunted Hallows, inclusief de Spidey-stijl, die te krijgen is tot 5 november!
Het in-game evenement 'Je snoep of je leven' keert tot 31 oktober terug in Disney Dreamlight Valley! Verzamel snoepjes voor seizoensgebonden beloningen en de mogelijkheid om Mickeys Halloween-snoepschaal te maken!
Tot 12 november kun je Darkrai's Unite license en Holowear krijgen tijdens Pokémon UNITE's Halloween-evenement.
Wie is Emio? Gebruik je detectivevaardigheden om de tragische moord op een student op te lossen in de duistere thriller Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club.
Geef je pc, tablet en smartphone een spookachtig tintje met deze gratis wallpaper, die verkrijgbaar is als een My Nintendo-beloning!