Probleem met aan- of uitgaan
Wat wordt er weergegeven op het lcd-scherm wanneer de voeding voor het eerst wordt aangesloten op het systeem?
Als je het systeem kunt inschakelen maar er geen indicator voor het opladen wordt weergegeven op het lcd-scherm bij rechtstreekse aansluiting op de voeding, moet je het systeem testen in de tv-stijl.
Als de indicator voor het opladen van de batterij helemaal niet wordt weergegeven bij gebruik van een andere houder, of als er geen andere houding beschikbaar is, moet de Nintendo Switch-houder worden gerepareerd. Sluit voor testdoeleinden de voeding en de houder bij.
Het Nintendo Switch Lite-systeem moet worden gerepareerd. Stuur voor testdoeleinden de voeding mee.