Informatie over Nintendo presents: New Style Boutique-updategegevens
Het doel van deze gegevens is om een fout te herstellen die ervoor kan zorgen dat spelers niet alle kledingsartikelen in het spel kunnen verzamelen.
Om te zien of deze update nodig is, kun je nagaan welke versie van Nintendo presents: New Style Boutique je in bezit hebt. Open de software in het HOME-menu en controleer de rechterbovenhoek van het bovenste schermom te zien of er een versienummer staat. Als je 'Ver 1.1.' ziet, dan heb je de update niet nodig en kun je gewoon doorspelen.
Als je geen versienummer ziet, moet je de instructies hieronder volgen om de updategegevens te downloaden.
Je Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem moet met het internet verbonden zijn, voordat je de updategegevens kunt downloaden. Als je je internetverbinding nog niet ingesteld hebt, dan kun je dit doen door in het HOME-menu van je Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL naar 'Systeeminstellingen' te gaan.
Voor een gedetailleerde beschrijving van hoe je je Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem met het internet kunt vinden op de informatiepagina over het verbinden met internet in ons klantenservicegedeelte.
Controleer of je systeemsoftware is bijgewerkt met de laatste update op je Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem (Ver. 4.5.0-10E).
Dit kun je doen door in het HOME-menu van je Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem naar 'Systeeminstellingen' te gaan. Je ziet het nummer van de versie aan de rechteronderkant van het bovenste scherm staan. Als de versie minder recent dan 4.5.0-10E is, zul je je systeem moeten bijwerken door op 'Algemene instellingen' te tikken, naar pagina 4 te gaan (tik één keer op de 4 aan de bovenkant van het onderste scherm of tik drie keer op de pijl) en op 'Systeemupdate' te tikken.
Lees meer over systeemupdates op de speciale pagina over systeemupdates in ons klantenservicegedeelte.
Tik op de 'Software downloaden'-knop en daarna op 'Downloaden' om de updategegevens voor New Style Boutique te downloaden. Deze gegevens worden na download automatisch toegevoegd aan het spel - je ziet geen cadeauverpakking in het HOME-menu zoals je dat normaal ziet na het downloaden van nieuwe software en applicaties.
Open je Nintendo presents: New Style Boutique-spel in het HOME-menu en controleer of de versie is bijgewerkt naar Ver.1.1, zoals in de schermafbeelding hier. Als 'Ver.1.1' duidelijk zichtbaar is op het titelscherm, was de download succesvol en kun je gewoon verderspelen.