Downloadversies van Wii-software
Beleef klassieke Wii-games opnieuw, of maak kennis met geweldige games die je misschien hebt gemist.
Je hoeft je Wii U niet in de Wii-stand te zetten om deze games te kunnen spelen. Je kunt ze gewoon opstarten in het Wii U-menu, zodat je meteen kunt beginnen met spelen!
Je kunt de game alleen op de tv spelen, of op de tv en de GamePad. Dankzij de sensorbalk in de GamePad kun je ook software gebruiken waarvoor je een Wii-afstandsbediening nodig hebt, zodat je al je favorieten ook op de GamePad kunt spelen!
Games die de Traditionele Controller Pro ondersteunen, kun je ook spelen met alleen de Wii U GamePad. Op die manier kun je je compleet onderdompelen in een game.