Heb je je Wii U nog maar kort of ben je van plan er een te kopen? Lees verder voor antwoorden op een aantal van de meestgestelde vragen over ons nieuwste videospelsysteem of ga naar ons klantenservicegedeelte voor nog veel meer informatie over verscheidene onderwerpen.
Creëer ruimte via de geheugenbeheer-optie in het systeeminstellingenmenu van je Wii U-systeem. Hier kun je gegevens of software die je niet langer nodig hebt verwijderen. Je kunt ook USB-opslagapparaten gebruiken om de ruimte voor het bewaren van gedownloade software te vergroten.
Nee. Als je een spel naar een USB-opslagapparaat hebt gedwonload, heb je er direct toegang toe via het Wii U-menu, zonder de dat je deze naar het interne geheugen over hoeft te zetten.
Gegevens kunnen worden overgezet, maar niet worden gekopieerd. Ga voor de details naar Systeeminstellingen in het Wii U-menu en dan naar Geheugenbeheer.
Ja. Software die gekocht en gedownload is, kan gebruikt worden via alle aangemaakte gebruikersaccounts op een enkel Wii U-systeem.