Nintendo Badge Arcade
On June 23rd, 2017, the last set of new badges will be added to Nintendo Badge Arcade. Starting June 30th, the badge catchers will continue to be updated regularly with previously released badges, and you will also be able to enjoy two free plays on the badge catchers each day. Thanks for playing!
In a fun and lively arcade, operated by an excitable rabbit, you can test your skills on a variety of crane game amusements, called badge catchers, and collect different badges of all shapes and sizes. Badges are based on your favourite games and series, and they can be used to decorate your system’s HOME Menu!
Each day you will receive two free plays on the badge catchers and five free plays on the practice catcher. The practice catcher is stocked with dummy badges that aren’t added to your collection but may even come with a bonus or super bonus that will earn you free plays on the badge catchers! Using the practice catcher regularly will improve your skills, and you’ll also get one free play for every 10 non-bonus dummy badges you collect.