WiiWare
Over the past five centuries, hundreds of ships flying every ensign have succumbed to the power of the ocean. Merchant boats, pirate ships, navy vessels... all of them have ended up covered with coral at the bottom of the oceans around the planet. But all of them guarded secrets that remained hidden over the years. Secrets that have always been a mystery... until now.
Daddy, Mummy, Sarah, and Billy make their return as pirates sailing the seas and skies! Roll the dice and sail through the islands to gather the treasures each island holds. The person with the most gold at the end wins! Family Pirate Party shines with its appealing cel-shaded graphics and endearing music. Challenge up to three other players, be they friends, the CPU, or both, for some four-player board-game fun. Do you have it in you to defeat your opponents and become the king of Family Pirate Party!?
As a Neo-Seed with the power to see and train monsters, it's time to set off on a journey to collect over 160 monsters and become the greatest Monster Breeder! Explore a vast world, meet new friends and rivals and battle with skill and strategy to win! Master the nine elemental types, train your monsters through battle, teach them new moves and team attacks and fuse them together to unlock their true potential. You can even customise three of your favourite monsters using the inner camera.
It’s time to put your thinking cap on and see how many of the hundreds of puzzles you can solve in Mega Words. With Mega Words you can play three classic puzzlers; Word Scrambler, Anagram Hunt and Hangman, all included in this puzzle pack. No need for erasers here! These portable editions feature extensive dictionaries to challenge both the novice and expert player. See how fast you can unscramble words, sharpen your vocabulary, and stretch your mind today with Mega Words!
Get ready to challenge the speediest puffins on the island for the title of Fastest Flyer in PUFFINS: LET’S RACE! Go head to head with your opponents in a battle to the finish line or alone against the clock. Race through four different game modes on eight different tracks to prove your flight skill or challenge up to 3 of your friends in local wireless play. Do you have what it takes to become the race champion of Puffin Island or will you be left behind with the rest of the flock?