Find out how to grab a great free game in our SUPER MARIO 3D LAND Welcome Promotion!
With countless great games available to enjoy, from new releases like Professor Layton and the Azran Legacy to favourites like Mario Kart 7, there's never been a better time to join the Nintendo 3DS family. And between November 27th and January 13th 2014, if you register a Nintendo 3DS or Nintendo 3DS XL system and one of 15 top games, you can claim a free download code for SUPER MARIO 3D LAND with our SUPER MARIO 3D LAND Welcome Promotion!
Log in to Club Nintendo 24 hours later and check the promotional banners for your free download code. The deadline for claiming the download code is 22:59 (UK time) on February 13th 2014.
It's as simple as that! There's no need to wait until the promotion starts to purchase a Nintendo 3DS or Nintendo 3DS XL and an eligible game – just be sure to register your purchases with Club Nintendo during the promotional period!
For more information, check out the SUPER MARIO 3D LAND Welcome Promotion website!