Nintendo showcases upcoming Wii U and Nintendo 3DS titles at gamescom 2016
Fans can also tune in to twitch.tv/nintendodeutschland on the 18th, 19th and 20th August at 14:30 UK Time, and on the 21st August at 14:00 UK Time, for a livestream of the game’s Dark Bloo Inn level. The livestream for Paper Mario: Color Splash will be broadcast in English.
Please note: unless stated otherwise, all livestreams on Twitch.tv/nintendodeutschland will be in German only.