SQ_SuperSmashBrosUltimateTournamentPortal_Top8_ValhallaIII.jpg
Echoing their first grand finals showdown at Syndicate 2019, France's Glutonny took down Germany's quiK to reclaim his place at the top of the Super Smash Bros. Ultimate European Circuit leaderboard. If you want to catch up on all the matches from Valhalla III, you can watch the Top 8 here.
Will Glutonny reign supreme in 2020? Will his Wario continue to be number one? Check out the next event of the Super Smash Bros. Ultimate Circuit at DreamHack Leipzig in Germany, running from January 24th to 26th, to find out!
If you’re raring to make your tournament debut, or are looking to continue competing at events like Valhalla III, head on over the Super Smash Bros. Ultimate Tournament Portal for all the latest about tournaments going on across Europe.