Kazuya joins Super Smash Bros. Ultimate as a DLC fighter!
Challenger Pack 10: Kazuya is out now, both as part of Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2, or as an individual set. This set also contains a new stage, Mishima Dojo, 39 music tracks, a Classic Mode Route, and a DLC Spirit Board.