Take on other players from all over the globe through Nintendo Network. Look for the Nintendo Network logo, your ticket to a world of online entertainment!
By redeeming a download code on the web, your console can start downloading your software, so it’s ready to go when you want to play!
Wii U can automatically receive software demos and recommended titles from Nintendo, distributed through SpotPass. You never know what might be waiting for you the next time you turn on your console! This feature can be enabled or disabled within the Internet section of System Settings.
The Pikmin are usually only encountered in the realm of video games, but on this occasion they have been plucked from their natural environment and thrown into the world of computer animation!