Saving data
The Premium Pack console has 32 GB of internal flash memory, and the Basic Pack console has 8 GB. (Click here for more details about Wii U storage). In addition to the internal flash memory, external USB storage can be used to increase maximum storage capacity.
For more information about external storage devices and Wii U, please visit our Support section.