Wii to Wii U transfer
If you're a Wii owner, it's possible to transfer existing save data and purchased content to a Wii U console, so you can continue enjoying your favourite Wii experiences on Wii U.
In addition, your Wii Points balance and Wii Shop Channel account activity will move across to Wii U. This means you can spend your Wii Points in the Wii Shop Channel on Wii U, accessed through Wii Mode.
To find out more about transferring content from Wii to Wii U, please visit our Support section.