Monster Hunter: Gift & Hunt Together Promotion
1. The promotion is aimed at any two participants who know each other. Each participant of the promotion has to be at least 16 years of age and a resident of the United Kingdom, Ireland, Germany, France, Spain, Italy, Belgium, the Netherlands, Portugal, Switzerland, South Africa, or Russia.
5. Participation in this promotion is possible only once for each participant. Product registrations for the participation in this promotion cannot be combined with other promotions.