Nintendo Badge Arcade lets Nintendo 3DS owners jazz up their system from November 13th
Every day, visitors to the arcade get five free plays on a practice machine: it only offers dummy badges, but with skill and a little bit of luck, players can win free plays for the machines packed with real badges. Plays can also be bought at a price of R13 for five plays**.