HOME Menu Themes
Nintendo 3DS HOME Menu themes allow you to brighten up the HOME Menu of your Nintendo 3DS family system. These themes add an extra level of personalisation, and can include custom background music, background images, icons and sound effects. There’s something for everyone!
To view all the available themes and purchase any themes you like, visit the dedicated Theme Shop on Nintendo 3DS. Find out how to download and change themes.
Here are just a few of the themes you can choose from – you’ll find lots more in the Theme Shop!