Nintendo of Europe GmbH Bonusgame-actie voor Mario Kart 8 Deelnamevoorwaarden
Lees deze deelnamevoorwaarden samen met je ouder of voogd indien je jonger bent dan 18 jaar.
6. Je kunt maar één keer deelnemen aan deze actie. Productregistraties in verband met deelname aan deze actie kunnen worden gecombineerd met de Super Mario Kart-actie, maar niet met andere acties.