CI10_CorporateSocialResponsibility_2015_MrIwata.jpg
Wijlen Satoru Iwata, de vorige directeur van Nintendo, nam uitgebreid de tijd om zijn collega's te interviewen. Op die manier is er een reeks vraaggesprekken tot stand gekomen waarin Nintendo-medewerkers hebben beschreven hoe ze hun ideeën hebben waargemaakt.
De interviews in de ‘Iwata vraagt’-serie bieden een nieuwe kijk op Nintendo-producten door meer te onthullen over de tijd, energie en creatieve gedachten die zijn geïnvesteerd om ze tot leven te wekken.