Castle Morihisa: New Class - Miko
Het symbool van heiligheid gezegend door de maan - het vrome meisje besluit uiteindelijk haar pijl en boog op te pakken en alleen naar Morihisa Castle te gaan. Zal de heilige maagd de geheimen van Morihisa Castle onthullen?
De nieuwe DLC bevat 67 unieke klaskaarten en 28 krachtige klastalenten. Met de hulp van de maan kan Miko haar ware kracht ontketenen in zowel de volle maan als de donkere maanfase, waardoor nieuwe gevechtsstijlen en strategieën in het spel komen!"