DRAGON BALL FIGHTERZ - Android 17
Laat je niet misleiden door zijn rangeroutfit en liefde voor de natuur, want Android 17 is een van de sterkste krijgers in Universe 7, en dat zal hij opnieuw bewijzen in DRAGON BALL FIGHTERZ.