DRAGON BALL FIGHTERZ - Goku
Goku keert terug naar de basis van de DRAGON BALL Z-spellen en is er nu klaar voor om zijn gevreesde technieken, geboren uit een combinatie van Saiyan DNA en aardse vechtkunsten, te ontketenen!