Dead by Daylight: Tools Of Torment-hoofdstuk
De Killer is The Skull Merchant. Ze is voor eeuwig op zoek naar een waardige prooi en haar heerschappij is gebouwd op een berg botten. Haar ogen houden vanaf boven alles in de gaten en haar achtervolging is meedogenloos. Dead by Daylight: Tools of Torment bevat ook twee Survivors: de zussen Thalita en Renato Lyra. Ooit waren het geliefde steunpilaren van de gemeenschap, maar hun vliegerdromen vervlogen in een deken van nachtmerrieachtige Fog.