Meer voorwerpen
Er zijn hulpvoorwerpen (Sacred Items Set) uitgebracht. Je kunt de Sacred Items Set ontvangen door in de buurt van je bed in je Personal Quarters DLC SUPPLIES te kiezen.
(Je kunt de voorwerpen krijgen voor elk opgeslagen bestand waarop je de voorwerpen nog niet hebt ontvangen.)