Batman Venagance
Batman Vengeance begint met een nachtelijke achtervolging over de daken van Gotham City, waarna de held met de cape het gruwelijke plan tracht te doorgronden, dat door Joker en Harley Quinn is uitgedacht.Warner Bros. en DC Comics hebben een bijdrage aan het oorspronkelijke verhaal geleverd, dat is gebaseerd op The New Batman Adventures. Er wordt gevochten met flitsgranaten, Bat-Grapples en natuurlijk de Batarang.Enkele bekende aartsvijanden die Batman het leven zuur maken, zijn Poison Ivy en Mr. Freeze.