Final Fantasy I & II: Dawn of Souls
Final Fantasy komt opnieuw tot leven op de Game Boy Advance! De eerste twee episodes uit de gevierde RPG-serie komen samen op één spelcassette, compleet met verbeterde graphics en geluidseffecten. In beide avonturen bestuur je een viertal helden in een epische strijd tegen een afschuwelijk kwaad. Nieuwe extra's in FFI en FFII zijn een gloednieuwe kerker met daarin een aantal formidabele tegenstanders uit latere Final Fantasy games, terwijl FFII ook nog een gloednieuwe extra quest aanbiedt. Deze games vormen de basis voor een serie die inmiddels een legendarische status bereikt heeft...