No Rules: Get Phat
One Eye Jack is een jochie van de straat dat klaarstaat om het op te nemen tegen een invasie van buitenaardse wezens in No Rules: Get Phat. Gewapend met een katapult en een levendige woordkeus, schaatst, snowboard en scratched onze misdadige held zijn weg door vijf werelden van gave stijl en vette ritjes. De hiphopstijl van het No Rules kledingmerk komt mooi naar voren in de toch ironisch bedoelde scènes waarin het verhaal zich ontvouwt, met funky verse dialogen van Jack en zijn Super Homeez. Als ze het over het verslaan van de buitenaardse wezens hebben die hun board jatte, verschijnt er een vertaling in gewoon Engels voor trieste, niet-hippe mensen. Bovenop de truc-power-ups en katapult munitie herbergt elk level 10 platen die goed van pas komen tijdens de unieke eindbaas-gevechten. Jack gebruikt de platen om de bazen van de buitenaardse wezens te smelten door op zijn draaitafel vette beats te mixen en te scratchen. Funky!No Rules Get Phat is één geweldige funky trip, maar alleen de gaafste Game Boy Advance eigenaars hoeven zich aan te melden...