Spiderman: Mysterio's Menace
Dankzij Activision en Vicarious Visions staat de beroemde Spider-Man klaar om op Game Boy Advance de strijd tegen de misdaad aan te gaan. Spider-Man: Mysterio's Menace is een spel met zeven levels die aan de zijkant doorschuiven en waarin de webbige superheld met een hele bende van zijn beruchtste vijanden in het strijdperk treedt: Rhino, Hammerhead, Mysterio en nog veel meer.Liefhebbers van het spel op de N64 zullen tevreden zijn dat dezelfde aandacht is gegeven aan de fijne details en aan de geweldige besturing in dit avonturenspel op handformaat. Spider-Man kan door de lucht zwaaien, op elk oppervlak kruipen en talloze webbige wapens gebruiken om zijn vijanden uit te schakelen. De gestileerde decors lijken direct uit een stripverhaal te komen en de animatie van de webwerper is heel realistisch.Het enige negatieve dat over dit spel gezegd kan worden, is dat je er niet meer van af kunt blijven als je eenmaal begonnen bent je door de zeven levels heen te zwaaien. Dat maakt Spider-Man: Mysterio's Menace een uitmuntend actiespel dat de geest van de stripheld prachtig vangt.