Burger Time DELUXE
Chef Peter Peper heeft een probleem. Een rivaal heeft het op hem gemunt en stuurt zijn slinkse voedselvolgelingen op hem af om zijn plan te dwarsbomen; het creëren van de ultieme burger.
Het is jouw taak om de hatelijke hotdogs, akelige augurken en etterende eieren te ontwijken, terwijl je tussen de platforms zoekt naar ingrediënten voor je burgers.
Gelukkig bezit Peter een wapen waarmee hij elke tegenstander kan inpeperen wie de baas is: zijn vertrouwde pepermolen. Burger Time Deluxe is een klassieker met een onbeperkte houdhaarheidsdatum!