Pokémon Yellow Version: Special Pikachu Edition
Na het geweldige succes van Pokémon Red Version en Pokémon Blue Version gaan spelers opnieuw op avontuur in Kanto in Pokémon Yellow Version: Special Pikachu Edition. In Pokémon Yellow houd Pikachu je tijdens je reis de hele tijd gezelschap!
De graphics in Pokémon Yellow zijn iets geavanceerder dan die in Pokémon Red en Pokémon Blue. Pokémon Yellow heeft ook nieuwe uitdagingen en spelstanden. Je kunt zelfs fantastische Pokémon-minigames spelen zoals Surfing Pikachu!