Disney Magical World
Er staat je een gloednieuwe wereld te wachten in Disney Magical World voor de Nintendo 2DS en 3DS. Nadat je je eigen avatar en een aangepaste droomwereld hebt gecreëerd, begin je aan een 3D-fantasieavontuur met meer dan 60 iconische Disney-personages! Verken het kleurrijke stadje Castleton en de werelden eromheen, die gebaseerd zijn op Alice in Wonderland, Assepoester, Aladdin en meer. Dit is op en top Disney, van begin tot eind: ontmoet je favoriete personages, beheer een café om munten te verdienen, voer missies uit waarbij je op spoken jaagt en ga via Local Play op bezoek in de steden van je vrienden.
Maar daarmee is het plezier nog niet voorbij: je kunt je avontuur uitbreiden met allerlei aanvullende content. Je kunt AR-kaarten scannen met de camera's van de Nintendo 2DS of 3DS om gratis cadeaus te krijgen van Tinker Bell, of gratis voorwerpen ontvangen bij Nintendo Zone-hotspots. Bovendien komt er tot september 2015 elke maand nieuwe aanvullende content beschikbaar in je game! Door aanvullende content te kopen, kun je recepten, kostuums, voorwerpen voor in je café en meer bemachtigen. Ook zijn er maandelijks gratis* voorwerpen beschikbaar!
Ontdek meer over de aanvullende content die beschikbaar is voor Disney Magical World in de sectie Bonusvoorwerpen!
Het beheren van je eigen café is een belangrijk onderdeel van het leven in Disney Magical World. Als je je café met een specifiek thema versiert, komen de personages die met dat thema te maken hebben misschien wel op bezoek. Gebruik je bijvoorbeeld meubels met een Sneeuwwitje-thema, dan komt ze misschien wel even langs met de Zeven Dwergen! Maak servies van alle voorwerpen die je verzamelt, en wees niet bang om nieuwe recepten uit te proberen. Je kunt ook kostuums voor je personeel uitkiezen, en de naam van het café en de achtergrondmuziek kiezen.
Verzamel Happy Stickers om je magische wereld uit te breiden. Raak wanneer je wilt het kaartscherm aan voor suggesties om stickers te verdienen.
Je Mii-personage een Disney-kostuum geven is ook onderdeel van de pret, dus verzamel materialen als je op verkenning of uit vissen gaat, gewassen plant en speelt. Breng je voorwerpen naar de winkel van Katrien Duck om nieuwe kleding en leuke accessoires te creëren.
Als je een pictogram boven het hoofd van een personage ziet, vergeet dan niet te groeten – wie weet krijg je een speciale personagekaart! Er zijn meer dan 300 kaarten te verzamelen en je kunt je kaartenalbum bekijken wanneer je maar wilt.
Nodig een vriend uit via Local Play. Ze kunnen je café en je kamer bekijken om te zien hoe je die hebt ingericht. Als je bezoekers het mooi vinden, krijg je misschien wel coole nieuwe voorwerpen.
Vier het hele jaar door speciale gebeurtenissen – op feestdagen kun je speciale versieringen aanbrengen of misschien zelfs een speciaal menu aanbieden in je café. Kom in de stemming en geniet in je nieuwe kostuum van de feestelijke aankleding van Castleton.