Mario Sports Superstars
Verover het veld met een all-star line-up in Mario Sports Superstars, een bonte mix van actierijke, spectaculaire sporten, exclusief voor de Nintendo 3DS-systemen. Vorm een team van je favoriete Super Mario-personages en maak ze tot supersterren in vijf van de populairste sporten ter wereld. Je kunt ook tegen andere spelers in je buurt of online* strijden!
Laat de graspollen vliegen in voetbal wedstrijden van elf tegen elf, sla een homerun in Honkbal, betreed de green in Golf en heers over de baan in Tennis. Even zin in iets zonder ballen? Bestijg eens een paard voor het razendsnelle Paardrijden! Het zijn stuk voor stuk volledig uitgewerkte sporten, inclusief echte diepgang, strategie en authentieke aspecten.
Je kunt de game een extra boost geven met de nieuwe serie amiibo-kaarten van Mario Sports Superstars (apart verkrijgbaar of in een bundel met de game)! Je hebt niet per se amiibo-kaarten nodig om te spelen, maar door kaarten te gebruiken kun je je personages sterker maken en toegang krijgen tot nieuwe sportuitrustingen. Bij de release worden er pakjes met een speciale markering uitgebracht, waarin één willekeurige amiibo-kaart zit!
Wanneer je aan een bepaalde sport begint, is het slim om je vaardigheden te trainen voordat je het veld betreedt. Daarom zijn er oefenstanden voor elke sport die je helpen de basis in de vingers te krijgen. Er zijn ook minigames die je helpen je vaardigheden verder aan te scherpen.