Outback Pet Rescue 3D
Welkom in de Outback! Het is jouw taak om de wilde dieren van Australië met liefdevolle verzorging te genezen. Behandel zieke en gewonde dieren ter plekke, of neem ze mee terug naar je basis. Trek met je jeep het binnenland in en speur naar dieren die je hulp nodig hebben. Verzorg babydieren totdat je ze weer kunt uitzetten in het wild. Bereid je voor op spannende 3D-avonturen in Australië – de dieren van de Outback rekenen op je!