Beleef de opwinding en de koude rillingen die deze extreme sport met zich meebrengt in 1080° Snowboarding.
Deze Nintendo 64-klassieker is een van de meest realistische snowboardsimulaties, maar is desondanks erg toegankelijk. Haal halsbrekende stunts uit onder extreme omstandigheden, zonder je woonkamer te verlaten!
De analoge stick is een van de meest opmerkelijke innovaties van de Nintendo 64, en weinig games demonstreren het nut zo goed als 1080° Snowboarding. Dankzij de haarscherpe besturing krijg je in deze game de mogelijkheid om de diepte en de spanning van snowboarden op steile, gevaarlijke hellingen te ervaren.
Je kunt je kunsten laten zien op acht verschillende parkoersen. Sommige spelstanden zijn gericht op snowboardraces, en andere op het uitvoeren van indrukwekkende stunts, waaronder de beroemde 1080°-spin.