Pokémon Snap
Heb jij Pikachu altijd al eens in zijn natuurlijke omgeving willen zien? In Pokémon Snap kom je allerlei wilde Pokémon tegen. Dit keer vang je ze echter niet met een Poké Ball, maar neem je foto’s van ze met een camera.
Sommige kiekjes zijn eenvoudig, zoals de foto van Pikachu die zich ontspant op het strand, maar andere zijn moeilijker, zoals het nemen van een foto van Pikachu op de rug van een zeldzame, vliegende Pokémon! In Pokémon Snap heb je een opdracht van Professor Oak, de wereldberoemde Pokémon-professor. Hij heeft veel foto's nodig van Pokémon Island, waar je door zes fascinerende omgevingen reist om Pokémon te zoeken.
Pidgey zweeft op je schouder mee op het strand. Diglett komt in de tunnel tevoorschijn. Een groep Charmander rent je in de vulkaan voorbij. En dat alleen in de eerste drie omgevingen! Wacht maar tot je alle levendige Pokémon in de rivier, de grot en de vallei ziet. Als je weer in Professor Oak’s lab bent, dan geeft hij de foto's punten op basis van een aantal criteria: heb je de Pokémon in een geweldige pose vastgelegd? Past de foto in een fotolijstje? Staat het beeld centraal op de foto? En heb je meer dezelfde Pokémon op de achtergrond vastgelegd?
Het nemen van foto's op Pokémon Island is heel erg leuk, maar het is ook een echte test van je fotokunsten!