1CC Games Shmup Collection
Beide super-shmups van 1CC Games bieden zowel doorgewinterde spelers als nieuwkomers de kans om hun score-ambities waar te maken met uitgebreide oefenmodussen, uitdagingen in de game en die goede oude herspeelbaarheid. Zet je schrap voor een flinke uitdaging, maar met genoeg oefening komt de perfectie vanzelf, en misschien ook wel die ongrijpbare 1CC: de spellen in één keer uitspelen zonder extra 'credits' te hoeven gebruiken!