Dubbel zoveel spanning en waarde met deze Trash Punk-bundel! Elk spel biedt zijn eigen unieke ervaring en samen zorgen ze voor urenlang plezier in verschillende genres.
1)Trash Punk: Duik in een post-apocalyptische wereld vol gevaar, waar je wapens verzamelt en vecht om te overleven in een wilde, chaotische omgeving.
2)Food Truck Tycoon: Voldoe aan hongerige klanten en upgrade je foodtruck in deze leuke timemanagementgame waarin elke maaltijd telt.