3 Minutes to Midnight eert het gouden tijdperk van videogames terwijl het zijn eigen weg baant met innovatieve gameplay en verhaallijnen. Als je van uitdagende puzzels, meeslepende verhalen of gewoon van een goede lach houdt, is dit spel jouw ticket naar een onvergetelijke ervaring.