A Time Traveller's Guide To Past Delicacies
Volg een sokpop in de donkere krochten van de tijd en leer nieuwe recepten. Ontmoet je lang overleden voorouders. Benut ze om je kookvaardigheden te verbeteren. Neem wat foto's van dinosaurussen. Neem mee wat je kunt.