CYBER-LIP is een actiegame die in 1990 door SNK is uitgebracht. CYBER-LIP, de ultramoderne wetenschappelijke computer van het leger, is plotseling op hol geslagen! Gebruik verschillende voorwerpen en wapens om een einde te maken aan de totale vernietiging van de mensheid! In de stand voor twee spelers kun je samenwerken met een tweede speler om het doelwit te elimineren.