Aery - Peace of Mind
Er wordt een interactieve game-ervaring van je verwacht die is ontworpen om je geest en ziel te ontspannen. Je kruipt in de rol van een vogeltje, verkent prachtige landschappen en verzamelt magische kristallen die bepaalde landschappen markeren.