Albacete Warrior
Kruip in de huid van de Spaanse ninja Benito, zijn maatje de kip Pepito en zijn sensei Paco op een bizar avontuur over de hele wereld! Albacete Warrior is gemaakt met een mix van 3D-omgevingen en achtergronden van 2D-pixelart. De game voegt een nieuwe dimensie toe aan traditionele zijwaarts scrollende beat-em-up-actie en laat spelers hordes vijanden slaan met Benito's gevederde vriend Pepito terwijl je rent en tegen muren springt door verschillende 3D-levels.
Met de snelheid en wendbaarheid van een angstaanjagende strijder en bewapend met satirische straathumor heeft Benito misschien wel precies wat er nodig is om de uitverkorene te worden. Stort je alleen in de strijd of vorm een team met een vriend voor brute coöperatieve gameplay!