All in! Bundle
3-) Color Motif Deluxe: artistiek puzzelspel. Ontspannende puzzelomgeving, creëer je kleurmotief met gegeven stukjes.
4-) Alchemists' Castle: 2D side-scroller platformgame, geïnspireerd op old-school Metroidvania-games.
5-) Minefield: eenvoudig spel; Open alle dozen zonder bommen te laten ontploffen om het spel te beëindigen. Als je denkt dat er een bom in de doos zit, plaats daar dan een vlag.
7-) World of Riders: volledige motorrace-ervaring met 11 verschillende motorfietsen en 12 verschillende fasen.