Arcade Archives Sky Skipper
Sky Skipper is een shooting-actiegame die in 1981 door Nintendo is uitgebracht. Ontwijk vijandelijke aanvallen en vecht terug met bommen! Je kunt nog meer punten krijgen door de juiste combinatie van vier dieren te redden! Vergeet overigens niet om je vliegtuig zo nu en dan bij te tanken.